Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu vyjadřujete svůj souhlas s použitím souborů cookies.

Rozšíření záruk a servisní kontrakty

Naše společnost nabízí přímo ve spolupráci s výrobci programy rozšířených záruk a komplexních servisních programů pro většinu dodávaných zařízení, které máme v nabídce.
V případě zájmu o rozšíření záruky a další informace nás, kontaktujte:

Programy nabízejí následující varianty rozšíření záruk a servisu pro zařízení Zebra, Datalogic, Honeywell i Extreme Networks:

  • Prodloužení záruky až na 5 let (v závislosti na typu zařízení)
  • Pokrytí servisních služeb až 5 let od zakoupení (v závislosti na typu zařízení)
  • Různý rozsah servisních služeb v závislosti na typu zařízení
    • Např. opravy do 3 resp. 5 dnů od doručení do servisního střediska
    • Výměna zařízení do 24 hodin od nahlášení závady
    • Opravy závad způsobené nesprávným zacházením (např. mechanická poškození)
    • Opravy závad způsobené opotřebením
    • Servisní program pro údržbu baterií

Všechny programy jsou uzavírány na základě požadavků zákazníka buď přímo s nákupem zařízení, nicméně je možné tyto uzavřít i následně pro zařízení, která jsou již v provozu. Všechny tyto služby zaručují maximální spokojenost uživatelů s chodem zařízení, minimalizují výpadky zařízení v případě jejich opravy a snižují náklady na provoz zařízení.

Zavřít menu